I forhold til august i fjor viser Fjord1 sine tall for fergesambandet Flakk - Rørvik siste måned, en pluss på 2,4 prosent når det gjelder antall passasjerer, 3,6 prosent for antall kjøretøyer totalt sett mens antallet personbiler går i null:

Antall pax: 72 776(+2,4 prosent) Ant. kjøretøy: 69 953(+3,6 prosent) Ant. PBE (personbilenheter): 100 688(+0,0 prosent) Ant. gjenståendepbe: 2 536 Gjenstående-prosentent:2,5 prosent av tot.trafikken (pbe). Hittil i år erlikevel kjøretøytrafikken redusert med ytterligere 4 prosent (målt i pbe) -sannsynligvis i all hovedsak relatert til bompengeinnføringen 1.1.2012, meldes det om fra selskapet.

For første gang på flere måneder kan man dog altså  spore en vekst igjen ved sambandet.

Fjord1 hadde i august en samla trafikknedgang i ferje-rutene på 0,7 % sammenliknet med samme periode i fjor.

I ei melding fra selskapet meldes ellers om følgende:

Endringar i ruteproduksjonen i perioden:

  • Fjord1 drifta i september i år eitt samband mindre enn i 2011. Sambandet ”Småge-Orta-Sandøya-Finnøya-Ona” blei frå 1. januar 2012 drifta av Torghatten Nord AS.

Andre merknader:

E39 sambanda mellom Bergen og Stavanger fortset trenden vi har sett tidlegare;

  • På Arsvågen - Mortavika aukar tal bilar med 4,1 % i høve september 2011. Vi ser også at auken viser relativt sett fleire småbilar i månaden. Tidlegare har vi sett at den relative auken har kome mest på dei største bilane. Sidan tal fredagar/søndagar er likt mellom 2011 og 2012, kan tala indikere auka helgetrafikk, noko vi framleis trur kan tilskrivast auka kapasitet på sambandet med vesentleg mindre kø.

  • På Halhjem - Sandvikvåg ser vi også ein fin trafikkvekst, men her er bildet omvendt, dvs. at større køyretøy aukar relativt mest, om enn marginalt. Det er venta ein viss trafikkvekst i og med at «C-ferjeproblematikken» no langt på veg er historie.

  • Bruravik - Brimnes sambandet hadde ein markert nedgang i september i høve til september i 2011. Relativt mest nedgang på større køyretøy. Det er usikkert kva dette betyr, men vi ser at trafikken svingar mykje med kva stadium bygging av brua er i, og trafikken det genererer.

  • Hittil i år er det "Stranda-Liabygda" (+7,8 % pr. sept.) som har hatt den sterkaste trafikkutviklinga på Indre Sunnmøre, men i september, isolert sett, er det "Eidsdal-Linge" som kan vise til sterkast trafikkvekst. I dette sambandet auka biltrafikken med 5,8 %, og fartøyet registrerte 305 attståande køyretøy, dvs. ei auke på over 50 % samanlikna med 2011.

  • Strekninga Molde-Sekken har ei auke i trafikken for september på 35,3 % på PBE og 11,7 i snitt for året.

  • Strekninga Solavågen - Festøy har også ei fin auke i trafikken for september, medan Sykkylven-Magerholm har ein tilbakegang.