Tips oss

Tips oss 24 timer i døgnet på 72 51 57 00

  • Ring 72 51 57 00 (telefonen er betjent hele døgnet)
  • Send e-post til redaksjonen@fosna-folket.no
  • Send SMS eller MMS med bilder til 2399, kodeord FF TIPS
Illustrasjon: Skjermdump/nextgentel.no

Illustrasjon: Skjermdump/nextgentel.no

To uker med dårlig internettforbindelse

Helt siden 26. juli har mange av NextGentels kunder i Modalen i Rissa slitt med dårlig internettforbindelse.

- Vi har vært i kontakt med NextGentel flere ganger uten at noe har skjedd. De har gitt oss flere tidspunkt på når feilen skulle ha vært rettet uten at det har blitt noe bedre. Vi får heller ikke svar på hvem det er som skal reparere feilen. Det er tre firma som er aktuelle, sier en frustrert Brit Inger Vongraven som er lei av to uker med dårlig internettforbindelse og NextGentels stadige løftebrudd. Hun bor i Sørmodalen, men vet om mange også i Nordmodalen og på Hermstad som sliter med dårlig nettilgang.

- Vi må bare legge oss flate. Vi beklager på det aller sterkeste at det har tatt så lang tid. Det er ikke vond vilje som gjør dette, men det er en vanskelig å jobb å få rettet feilen. Vi er nødt til å bytte noe utstyr i en sentral, og det er også problemer med en radiolink. Det er Fosenkraft som gjør denne jobben for oss, og mannskap fra firmaet jobber nå med å få rettet feilene. I løpet av ettermiddagen i dag skal feilen være rettet, sier Tore Nyhammer som er leder for kundeservice hos NextGentel.

comments powered by Disqus
Nyheter

TV-aksjonen:

Nord-Fosen flesket til også i år

– Dette er første gang vi har gått frem på denne måten.

Vil høre folkets mening

Kommunen inviterer til folkemøter.

Ingen buss - Fredrik måtte haike

Magert kollektivtilbud gjorde at danske Fredrik Bjare måtte ta  fingeren fatt.

- Ta kontakt om det er noe dere frykter

Tror ikke fremmedfrykt preger ørlendingene